Det är kallt, du får låna min halsduk, du går så misstänkt nära mig.

träningen var soft. insim och sedan tvåtusen drills, teknikövningar på medley, fart två. sådär lagom roligt. sen hade jag totalt glömt bort att det var sponsorsimsmöte, men blev snart påmind. så då fick vi gå  på det efter träningen. trist, men roligt att kolla i sponsorpärmarna på alla gamla kort :D jag ser förjävlig ut på vartenda ett. dessutom är jag supertjock, tjockare än vad jag är nu. när jag var nio åt vägde jag 40kg, lix.

haha, det är så roligt att lägga ut bilder på jocke och mig. jag har, som honey sa, hela fjortiscentral efter mig xD. och de är så tröga, som om jag "håller på" med jocke. är det någon som vill ha någon så är det i så fall han som vill ha mig, inte fan vill han ha annelie, i alla fall!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Annki

Kolla Spådam Annkis blogg, ringer du henne ikväll mellan 00.00 och 01.00 kan du få ställa en fråga, helt gratis! Först till kvarn!

2008-09-15 @ 23:15:47
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0