det är fredag och jag har tråkigt.

OM DIG
Fullständigt namn:
Sandra Viktoria Jonsson
Smeknamn: Sandy, hindu.
Längd: en och sjuttiofyra, FOOSHU!
Bor: hemma.
Du äter helst: surt godis.
Du lyssnar på: musik och p3.
Du klär dig helst i: mjukisbralls och linne.
Beskriv dig med tre ord: pratig, framåt och social.
Du: är simmare.


VÄNNER
Du har en bästa vän: 
jag har flera bästa vänner.
Vilka är dina närmaste vänner? honey, joz, kajs.
Vem vet allt om dig? honey.
Vem kan du berätta allt för? honey och jocke.
Vem har känt dig längst? honey och lisa.
Hur värderar du vänskap? högt.
Flera vänner eller några nära? både och. jag har några jättenära och många ytliga bekanta.
Kommer du ha kontakt med dina vänner i framtiden? vissa, skulle jag tro.

KÄRLEK
Du är straight/bisexuell/homosexuell:
straight, än så länge.
Du är kär? ja.
Hur många har du varit kär i? tillräckligt många.
Vem minns du bäst? martin.
Han/hon heter: martin?
Hur länge var ni tillsammans? vet inte.
Vem var det som gjorde slut? jag vet inte.
Du faller för: killar.
Du gillar killar/tjejer som: är snälla och omtänksamma och som ser mig. och som har snygg kropp.
Att vara kär är: underbart och bajs.

FRAMTIDEN
Du ska jobba som:
journalist eller diplomat.
Du ska bo: utomlands.
Du vill resa: utomlands.
Du vill: få ett välbetalt jobb.
Du ska: bli något.

VEM..
Vem är i rummet med dig?
ingen.
Vem fick du senast sms av? kajs <3
Vem tänker du på nu? honom.
Vem pratade du senast i telefon med? mam.
Vems hus var du senast i? jozys, tror jag.
Vem önskar du var med dig nu? han.
Vem är din favoritsläkting(ar)? bj.

VAD..
Vad åt du senast?
popcorn.
Vad drack du senast? cola.
Vad är du sugen på? inget.
Vad är det för färg på dina byxor? grå.
Vad är den närmaste saken som är blå? lampan på högtalaren.
Vad är din favoritsysselsättning? simning.
Vad gillar du mest med skolan? mina klasskompisar.
Vad har du på fötterna? strumpor och skoskav.
Vad är din favorit färg? blå och turkos.
Vad såg du för film senast? mean girls, tror jag det var.
Vad hör du just nu? musik och surrandet från hårddisken.


RANDOM
Är du lycklig?
tveksamt.
Har du en katt? nej.
Tror du på äkta kärlek? ja.
Vad är dina negativa egenskaper? lynnig.
Vad är dina positiva egenskaper? social.
Vad gör du nu? skriver.
Vad gör du om en timme? ligger i sängen.
Vad ska du göra kommande helg? umgås med simmarälsklingarna.
Vad tror du på? gud och sanningen.
Vad har du för förebilder? michael phelps och hilary clinton.
Vem var din första idol? emma i spice girls.
Vilka älskar du? mina vänner, min familj. och michael phelps :D
Vilka hatar du? andreas, jockes flickvän plus några till.
Vilket är ditt favoritcitat? "you can't win, no matter what you do."
Vilken ägodel har högst värde för dig? min ipod.
Vilket är ditt favoritord? fan och relativt.
Är du beroende av någonting? syre? annars äppeljuice.
Hur svarar du i telefon? hejdetärsandra eller hallå.
Var har varit det bästa med detta året? kambodjaresan och winnerbäck-konserten och rosenlundsbadet sprint.
Hur känner du dig just nu? trött.
När grät du senast? i onsdags, tror jag.
Är du politiskt engagerad? ohno.
Är du religiös? ganskaså.
Vilken låt har den bästa texten? där elden falnar, men fortfarande glöder. eller södermarken.
Vilken låt lyssnar du mest på just nu? markus kyrkogård - markus krunegård, eller forever - chris brown.
Vilken period av ditt liv saknar du mest? den perioden då jag umgicks massor med joz och vi gick sista terminen i nian <3.
Vad ser du fram emot? nästa tävling och fest. kanske alla torsdagar framöver också.
Hur många kuddar har du i din säng? en.
Vilken är din favoritdoft? viktor&rolf - flowerbomb och regn på asfalt.
Saknar du någon som inte finns i ditt liv mer? några av mina kompisar.
Vill du ha barn? ja.
Om du fick ringa ett samtal innan du dör, vem skulle det vara? mamma.
Vet du vad du vill med ditt liv? någotsånär.
Vad är din största rädsla? att bli lämnad ensam, att ingen älskar mig.
Vad tänker du varje dag när du vaknar? skola eller helg?
Vad är dagens sanning? skolkortet blev hemskt.
Säg en sanning om dig själv: om jag berättar har jag gjort bort mig totalt.
Vad har varit roligast idag? träningen.
Vad saknar du i ditt liv? en kille.
När var du som lyckligast? 6/7 '06.
Om du var ett djur, vilket skulle du vara då, och varför? katt. de lyder aldrig och är smidiga och kan röra sig fritt.
Har du några sista ord? jag ska gå och lägga mig nu och sluta plåga er med mina ändlösa blogginlägg.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0