dagens,

det blir en dagens, jag har ändå inget bättre för mig. lite sorgligt, egentligen. klockan är halv tio en fredagkväll. det finns så mycket andra saker jag hellre skulle göra än sitta här. jag skulle till exempel vilja vara hemma hos honom och titta på film och mysa. men ofta det kommer inträffa... vi har vårat i lilla på torsdagarna.

Dagens humör: glad.
Dagens borde: egentligen plugga. men inte kan man plugga på en fredagkväll?
Dagens måste: inget, faktiskt.
Dagens frisyr: snyggt imorse innan fotot, nu är det mest bajs efter träningen.
Dagens klädsel: linne från H&M, svarta cheapmonay och grå huvtröja.
Dagens planer: sitta här och sova sedan.
Dagens vill ha: en pojke!
Dagens längtan: stjärnjakten/distansjakten på söndag då jag får inviga min nya fastskin!
Dagens beroende: miniräknaren.
Dagens skratt: att jocke hade 31.5 på spurten. snacka om död! :D
Dagens irritation: svenskan.
Dagens kommentar: ingen här heller.
Dagens låt: forever - chris brown.
Dagens vän: moa och lillannie.
Dagens onyttiga: delicatoboll, brownie och popcorn. men det är ju fredag..!
Dagens misslyckande: jag räknade fel på fyra stycken på 40x50.
Dagens köp: fralla och delicatoboll på ina's.
Dagens värda: träningen och fysiklektionen.
Dagens bästa: att det är helg imorgon!
Dagens sämsta: fotot, självklart!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0