dagens,

jag ger er en dagens, sen ska jag gå och lägga mig.

Dagens humör: glad och trött och rätt uttråkad.
Dagens borde: gå och lägga mig.
Dagens måste: ingenting.
Dagens frisyr: äckeltofs på tävlingen.
Dagens klädsel: diverse baddräkter och short och simt-shirt och gympadojor och strumpor.
Dagens planer: gå och sova.
Dagens vill ha: en pojke och bra tider.
Dagens längtan: tiomanna och håkankonserten.
Dagens beroende: vatten.
Dagens skratt: när klantstartern tappade startmanicken i bassängen så den slutade funka.
Dagens irritation: alla mina tider.
Dagens kommentar: jag vet inte.
Dagens låt: YMCA - village people.
Dagens vän: viktor <3
Dagens onyttiga: popcorn och cola.
Dagens misslyckande: varenda jävla distans idag. men mest 50 och 100br. BAJS!
Dagens köp: inkentinken.
Dagens värda: att vila ögonen på värnamokillarna och att alice fullkomligen krossade klubbrekordet.
Dagens bästa: tävling <3
Dagens sämsta: att tävlingen gick bajs.


/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0