dagens,

jag drar upp en dagens också, för skojs skull.

Dagens humör: trött.
Dagens borde: plugga.
Dagens måste: kurera min förkylning.
Dagens frisyr: ur ansiktet när vi sprang. sedan hängande. gud, jag måste verkligen klippa mig snart.
Dagens klädsel: mjukisbyxor och skoltröja när vi sprang. linne under med. men allt hamnade i tvätten direkt, så nu är det gamla mjukisar och nån t-shirt.
Dagens planer: kolla idol och äta och sova.
Dagens vill ha: en pojke och sömn. 
Dagens längtan: imorgon och helgen!
Dagens beroende: syre?
Dagens skratt: vet inte.
Dagens irritation: brinellmaran.
Dagens kommentar: ingen.
Dagens låt: massa.
Dagens vän: saba och joz.
Dagens onyttiga: b&j. men jag är fan värd det!
Dagens misslyckande: att jag inte orkade springa alls mycket.
Dagens köp: b&j.
Dagens värda: att vi inte behöver springa nästa år.
Dagens bästa: vädret senare på dagen.
Dagens sämsta: all träningsvärk jag kommer ha imon.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0