dagens,

jag drar upp en dagens som kompensation för att jag inte bloggade nåt igår.

Dagens humör: glad.
Dagens borde: ingenting. eller mjo, plugga.
Dagens måste: inget.
Dagens frisyr: lagom skabbigt sådär.
Dagens klädsel: lilarandig stor t-shirt och svarta tights. stövlar.
Dagens planer: sitta här ett tag till och sedan gå och lägga mig.
Dagens vill ha: en pojke och massage.
Dagens längtan: osteopaten imorgon och håkankonserten och simmarathon.
Dagens beroende: vatten, syre och heroes.
Dagens skratt: fysiken.
Dagens irritation: darko.
Dagens kommentar: "men jag är ju inte alls kutig! jag gör ju den bäst av alla!" se dagens misslyckande för förklaring.
Dagens låt: hurricane gilbert - håkanlove <3
Dagens vän: honey, annie och matildo.
Dagens onyttiga: popcorn och cola.
Dagens misslyckande: när jag såg smidighetsövningarna-pappret och trodde att KUT stod för kutryggig när det stod för kan utföras tillfredsställande. epic fail!
Dagens köp: inget.
Dagens värda: björn och marie är här.
Dagens bästa: ingen psykologi!
Dagens sämsta: inget käk.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0