dagens,

jag drar upp en dagens. det känns som standard nu. jag gör det dock mest för min egen skull, för att det är roligt liksom.

Dagens humör: glad!
Dagens borde: plugga...
Dagens måste: inte sitta här hela kvällen.
Dagens frisyr: vått och i knut i simhallen.
Dagens klädsel: min nya fastskin med shorts och t-shirt över.
Dagens planer: kolla på mord i sinnet och gå och lägga mig och sooova!
Dagens vill ha: en pojke och lite bekräftelse.
Dagens längtan: osteopaten och håkankonserten.
Dagens beroende: vatten och mina älsklingar.
Dagens skratt: när vi tog kort.
Dagens irritation: all väntan på stjärnjakten.
Dagens kommentar: jag retade annie när jag rakade benen och råkade skära mig: "blood!".
Dagens låt: talk - coldplay
Dagens vän: annie <3
Dagens onyttiga: lite godis.
Dagens misslyckande: faktiskt inget.
Dagens köp: inget.
Dagens värda: 100 medley.
Dagens bästa: mina älsklingar.
Dagens sämsta: inget speciellt, egentligen.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0