dagens,

jag drar upp en dagens för att beskriva min (o)värda dag lite mer i detalj.

Dagens humör: glad, trött och allmänt blaha.
Dagens borde: plugga.
Dagens måste: sova i vettig tid.
Dagens frisyr: typ bläigt efter träningen imorse.
Dagens klädsel: petroleumblått brottarlinne, svarta cheapmonay och grå huvtröja.
Dagens planer: kolla idol och heroes.
Dagens vill ha: en pojke!
Dagens längtan: imorgon.
Dagens beroende: veronica mars.
Dagens skratt: niklas på kemin.
Dagens irritation: samhällen.
Dagens kommentar: faktiskt ingen.
Dagens låt: alla lasse lindh.
Dagens vän: honey.
Dagens onyttiga: hm, inget. jag är nyttigpelle idag.
Dagens misslyckande: jag gick in i fel affär när jag skulle ta ut biljetten.
Dagens köp: HÅKANBILJETT!
Dagens värda: håkanbiljetten och morgonträning + sovmorgon.
Dagens bästa: att det bara är två dagar kvar innan helgen!
Dagens sämsta: onsdagar i största allmänhet.

jag har, som ni kanske ser, gjort lite modifikationer på min lista, men nu är den såå mycket bättre!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0