Come on now sugar.

aj. nu gör det inte lika ont i ryggen längre. dock har smärtan förflyttats över till magen. jocke hade ingen aning om vad han snackade om när han sa att han hade ont i magen. det är tur att tvn med dvd finns. tacka vet jag oc (andra säsongen, jag har dock tröttnat lite på den. andra är typ sämst i världen.) och veronica mars. jag inhandlade första säsongen av veronica mars på hemmakväll häromdagen och nu har jag iofs bara sett första och andra avsnittet på boxen än, men jag har ju sett nästan alla på tv. bara två avsnitt kvar att visas på tv innan säsongen är slut. hemskt, va? jag måste så köpa de andra säsongerna med! hoppas jag kan träna imon på morgonen. annars blir det ju kvällsträning och då kommer jag ju inte överleva...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0