Come here, let me turn you by.

idag har dagen spenderats i simhallen. när vi kom fick vi dra i alla linor och sätta upp flaggor och stopplina och all möjlig annan skit. sen blev det kort insimning och sedan blev det 800 för min och annies del. annie hade det soft, för jag drog henne i 750m. sen spurtade hon och jag orkade inte riktigt hänga på. hon hade 10.45 och jag hade 47. men fortfarande, det var skitbra, juhe! sen fick vi lunch och så. stjärnjakten sedan och det gick faktiskt också massa bra. jag simmade 100med och jag hade 1.17.98, helt sjukt bra! innan har jag inte gjort under 1.23. så GÖTT!
sen hade vi allmänt roligt, tog kort och körde smidighetsövningar och annat bajs i spinninglokalen. sen fick jag äntligen åka hem.

jag älskar er!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0