Bortom ropen, bortom skratten.

så. idag bar det av till jönköping för lite tävling. eller snarare mycket tävling. simmarathon. det heter så av en anledning också. ingen paus, tävlingen rullade på hela dagen. helt sjukt jobbigt. mellan vissa grenar hade jag ingen vila och mellan andra hade jag tre timmars vila. hmpf. själva tävlingen gick typ bajs. inte pers på nåt förutom 400fr. det var bra fram tills annie, matildo och alice hoppade i och slog mig alla tre. HMPF! och de två sista grenarna hade jag inte tillräckligt med styrka att orka genomföra godtagbart. en sekund över på 100fr och fyra sekunder på 200med. katafuckingstrof. och 100br ska vi inte ens tala om. jag öppnade på 41.8. det säger fan allt. nej, det glömmer vi nu och fokuserar på nästa tävling, det vill säga tiomanna. wiie, tiomanna är alltid rolig. men idag var det faktiskt ändå rätt okej, om man bortser från alla lopp. värnamosnyggingarna var ju där, alltid ett plus. aliceälskling slog klubbrekord på 50fr. alltid bra. sen lyckades startern klanta sig något otroligt och tappa den där grejen som man säger på era platser i i vattnet. hur lyckas man med det, liksom. det var nästan så illa att det höll på att bli manuell tidtagning, men det löste sig tillslut.

och imorgon får jag sova och kurera min förkylning och min ömmande kropp. smärtan i mina axlar är inte att leka med. AAAJ!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0