Bara för att jag har tråkigt.

jag har inget att göra och känner mig ensam och övergiven, eftersom alla dissar mig på msn och ingen svarar på mina sms...

1. Vem är du? Sandy Jonsson
2. Attityd: snäll mot de som är snälla mot mig, älskvärd mot mina närmaste och taskig och respektlös mot de som inte respekterar mig / är taskiga mot mig.
3. Ålder: 17
4. E-post: *********@hotmail.com
5. Stjärntecken: Oxe
6. Jag kommer från: storken? :P
7. Jag bor: i en vit mexitegelvilla.
8. Mentalitet: svensk, no question.
9. Civilstatus: ensam och övergiven, annars (o)lyckligt kär.
10. Hemsida: bloggen? annars bdb.
11. Mac eller PC? PC, men jag skulle jättegärna ha en macbook, lix.
12. Bästa dataspel? inte fan är det tribal wars iaf. hm, när jag var mindre spelade jag alltid backpacker, det var roligt.
13. Internet Explorer eller nått annat? explorer, självklart.
14. Din bästa egenskap: bryr mig jättemycket om folk. 
15. Din sämsta egenskap: lynnig och kan inte bara glömma och gå vidare.
16. Husdjur: mina dammråttor.
17. Familj: mam och pap.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: munnen.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: mina axlar (utom när de är äckligt dumma mot mig och blir hårda och gör ont.) och armar.
20. Jag sover: alldeles för lite, och alltför sällan hos någon annan.
21. Djur jag är lik: katt, kanske.
22. Tror du på något? gud och den fria viljan.
23. Frisyr: tjock som fan, trots att det är uppklippt, och når ner till bh-kupan och bara allmänt hemskt.
24. Hårfärg: cendré och blont på sommaren.
25. Ögonfärg: odefinerbar.
26. Längd: en och sjuttiofyra, maha.
27. Vikt: på tok FÖR mycket.
28. Skostorlek: 40-41. jag har bautafötter.
29. Gillar: mina vänner.
30. Ogillar: att springa.
31. Favoritmat: grillat och eller grekiskt.
32. Favoritglass: dumleglass och ben&jerrys.
33. Favoritdessert: kladdkaka och pannacotta.
34. Favoritpizza: kebeb eller capricciosa.
35. Favoritdryck: limesoda och mountain dew. men det finns inte i sverige så jag kan nöja mig med cola.
36. Gillar du godis? HAHA, vem gör inte det?
37. Isåfall vilken sort? surt.
38. Min favoritdrink: vodka med piggelin?
39. Min favoritfilm: dirty dancing och en hel drös andra.
40. Min favoritdag: lördagar och för tillfället torsdagar efter träningen.
41. Mitt favoritklädesplagg: mina mjukisbralls.
42. Min favorittidning: veckorevyn och frida. brittiska vogue är också bra.
43. Min favoritmusik: lars winnerbäck.
44. Min favoritlukt: regn på asfalt. och viktor&rolf's flowerbomb.
45. Min favoritblomma: lotusblomma.
46. Öl eller vin? vin.
47. Liknar du en kändis: man kan ju hoppas ^^,
48. Senast köpta skiva: kent eller the killers, jag minns inte riktigt.
49. Senast film på bio: nya arn-filmen.
50. Bästa låten i världen: där elden falnar med fortfarande glöder.
51. Senast lästa bok: tio saker jag hatar med mig själv.
52. Favoritförfattare: har ingen speciell, kanske katarina von bredow.
53. Skriver du dagbok: jag bloggar ju här!
54. Bästa årstiden: försommar.
55. Älsklingsfärg: blått.
56. Skulle aldrig ta på dig: foppatofflor.
57. Vad ville du bli när du var liten? lyckligt kär och glasblåsare.
58. Blev du det: nej på båda.
59. Brinner för: simningen.
60. Sportbil eller familjebil? sportbil.
61. Katt eller hund? katt.
62. Har du nån nojja? för många.
63. Fobier? inga. att bli lämnad ensam.
64. Deppig eller glad? det går i perioder. jag är nog lite lätt manodepressiv.
65. Politiskt insatt? verkligen inte.
66. Värdesätter du ärlighet? ja, men även det man inte vet har man inte ont av.
67. Brukar du dra "vita lögner"? alla behöver inte veta precis allt om mig, så ja, det har hänt.
68. Är det ok med vita lögner? ibland, ja.
69. Känner du en mytoman? hm, antagligen.
70. Har du pojkvän/flickvän? i wish.
72. Hur tidigt stiger du upp? för tidigt.
73. Är det bra eller dåligt? dåligt för mitt humör och bra, för annars missar jag skolan.
74. Vem/vilka vet mest om dig? anniehoney, jozy och alice, tror jag.
75. Gillar du att slåss eller? borde jag det?
76. Vad har du på dig just nu? mjukisbralls och ett oranget linne.
77. Vad ska du göra ikväll? äta, kolla på film och sova.
78. När var du senast riktigt full? aldrig.
79. Är du seriös? oftast.
80. Hur många handväskor äger du? inte tillräckligt många.
81. Hur många bilar har du/ din familj? två.
82. Hur många biologiska syskon har du? noll.
83. Isåfall, vad heter de? inge och inga
84. Hur många timmar sover du per natt? olika.
85. Vem är snyggast i världen? michael phelps, kanske?
86. Vad är du allergisk mot? svikare.
87. Ska du duscha idag? nej, det gjorde jag innan.
88. Vad är det för veckodag? lördag
89. Vad är det för datum idag? 6 september.
90. Vad gör du nästa år?: går i trean och har förhoppningsvis körkort och pojkvän.
91. Är du likgiltig? det tror jag faktiskt att jag är.
92. Hårdrock eller synth? indie.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? i stan.
94. Har du utländska föräldrar? mam är halvfinsk och pap är från göteborg. det säger ju allt.
95. Gillar du att laga mat? jag är totalt obegåvad när det gäller matlagning, så nej.
96. Märkeskläder eller secondhand? spelar ingen större roll. och förresten så kan man ju köpa märkeskläder på second hand, så det går ju jämt ut :D
97. Hur många par skor har du? jag har inte räknat, men jag har tillräckligt för att inte behöva gå barfota.
98. Är du sexuellt frustrerad? hm, nej?
99. Vem är snällast just nu? hm, jag vet inte. viktor, kanske.
100. Var har du ont? axlarna och på mitt skoskav.
101. Använder du hårspray? ja, men inte varje dag.
102. Kan du stå på händer? nej.
103. Favoritsåpa: OC och veronica mars. andra avenyn också :D
104. Är du vidskeplig? lite lätt, bara.
105. Favoritserie: samma som på favoritsåpa, kanske?!
106. Gillar du seriehjältar? superman är la rätt cool.
107. Hur många Nina känner du? en, tror jag.
108. Vad tycker du om idrott? idrott i sig är rätt trist, men simning är roligt.
109. Gillar du att fotografera? jadå, speciellt konsertbilder.
110. Gillade du Moulin Rouge? ohja!
111. Salt eller socker? socker.
112. Kollar du på sport? sport på tv är roligt.
113. Om ja; vad? fotboll, simning, hockey, friidrott, konståkning, you name it!
114. Tränar du? ohja!
115. Om ja; vad: simning och lite styrka.
116. Om inte; -
117. Gillar du ketchup? bara på korv och hamburgare.
118. Sushi eller hamburgare? hamburgare. sushi är äckel.
119. Små eller stora bokstäver? små, jag pallar aldrig göra stor bokstav, då måste man ju hålla ner shift.
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? både och.
121. Är du bra på att måla? tyvärr inte.
122. Vad tycker du om skolan? bra.
123. Har/Hade du IG i något ämne? jag har aldrig fått ig.
124. Är du blyg? inte speciellt.
125. Favoritlaget? hm, hv71 och elfsborg.
126. Gillar du konst? modern konst är ingen konst, det är en tvååring med vattenfärger.
127. Favoritmålning? jag vet inte.
128. Vilket museum var du på senast? tower of london, om det räknas.
129. Om du fick välja ett äventyr, vilket skulle du välja då? hoppa bungyjump, kanske.
130. Har du åkt luftballong nångång? nej.
131. Om inte; va?
132. Har du utövat nån extremesport? räknas fickparkering?
133. Har du någon tatuering alt. piercing? bara hål i öronen, men jag vill ha en tatuering på vristen.
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? petra.
135. Använder du smycken? örhängen. halsband ibland.
136. Ska du se Spindelmannen 3 på bio? näe?
137. Sommar eller vinter? sommar.
138. Är du glad nu? nja, sådär.
139. Var du glad igår? ohja.
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus? ja.
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? andreas och george bush.
142. Kaffe eller te? te.
143. När grät du senast? i onsdags.
144. Sexigaste kroppsdel: på killarna? överkroppen, lätt!
145. Om jag vore en färg: blå.
146. Jag har kysst: någon.
147. Sexuell läggning: hetro, än så länge.
148. Jag har (alt.) pojkvän, flickvän: ingetdera.
149. Barn,älskar barn, älskar göra barn: va?
150. Bästa plats på jorden: perentian island.
151. Pluggar och vill bli: journalist och eller diplomat
152. Jobbar och önskar jag kunde: var psykiskt stark.
153. Person jag alltid kommer att vara lite kär i: viktor.
154. Vem krossade mitt hjärta: ingen.
155. Politiker jag älskar: jag tycker inte om politiker.
156. Barnprogram jag hatar: fåret shaun.
157. På min fritid: simmar och pluggar jag.
158. Men vill: vara mer med mina vänner.
159. Om sex månader: är det bara typ en och en halv månad kvar tills jag fyller arton.
160. Jag samlar på: minnen.
161. Min värsta ovana: pratar på tok för mycket. 
162. Min bästa ovana: får ångest om jag inte tränar.
163. Kändis jag skulle vilja vara: mischa barton.
164. Kändis jag skulle vilja vara med: michael phelps, hur många gånger ska jag behöva säga det?!
165. Jag ångrar att jag: aldrig vågar ta första steget.
166. Jag blir glad av: musik och mina vänner.
167. Jag blir förbannad av: korkade människor och saker som går fel.
168. Min bästa raggningsfras: jag raggar inte.
169. Drömjobb:
 skådis. men jag nöjer mig med att satsa på journalist eller diplomat.
170. Om jag fick 10 miljoner: skulle jag skrika rakt ut och hoppa upp och ner!
171. Jag var _ gammal då jag förlorade oskulden: variabel.
172. Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon: hänga mig.
173. Största hemlighet: om jag berättar så kommer det inte vara en hemlighet längre.
174. När ingen ser mig: låtsas jag.
175. Nära-döden-upplevelse: näe jag dök från trean första gången.
176. Mitt livs bästa ögonblick: 6/7 - '06
177. Bok och låt jag önskar jag hade skrivit: harry potter och mamma mia.
178. Mitt bästa partyminne: vet inte.
179. Bästa tekniska uppfinningen: mobilen och elementet.
180. Levande begravd eller levande kremerad: kremerad i så fall. inte för att jag vill bli det, men ändå.
181. Jag kommer till himlen / helvetet: jag kommer till skärselden. sen dör jag totalt av värmeslag innan jag hinner komma vidare.
182. Brott jag begått: cyklat utan hjälm.
183. En sak jag stulit från en kompis: hårnålar och tofsar.
184. Jag har knarkat: ALDRIG!!!
185. Om Ja; vad: -
186. Är du trött på frågor nu? nja, sådär. men jag har ändå rätt tråkigt, så det funkar.

jag hoppas att ni får användning för all information om mig. just nu känner jag mig väldigt utelämnad. men ofta ni orkade läsa igenom allt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0