Alltid, alltid att jag kommer vaka över dig.

okej. jag är hemma. supergött. vi hade ingen kemi idag heller vilket resulterade i tre timmars hål innan spanskan och då sket jag helt enkelt i spanskan. simple as that.
gympa hade vi också först på morgonen. orientering. och jag och moa och saba lyckades trampa ner i fetaste träsket så mina skor är lite lätt dränkta. och mina mjukisbralls är helt leriga. äckel. men nu har vi tagit alla kontroller man måste ta, så nu har vi bara 2000m kvar att springa innan friluftsdagen. och den är först om två och en halv vecka, så det är sooft.

ikväll blir det träning. viktor sa att det skulle vara andreas. gud, vad jag hatar den människan. och han kommer säkerligen straffa oss för förra veckan med världens syrapass. i så fall dör jag. aj, mina axlar mår inte bra.

nej, jag ska sätta mig och plugga lite samhäll och mycket matte. jag har ju prov om en vecka och jag förstår inget. provet lär ju gå så jävla bra då. not.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0