You tell anyone who'll listen but you feel ignored.

igår var det fantastiskt bra.
efter sandsjöbaden med m&p och mormor så åkte vi hem och åt efterrätt och sen kom annie och alice och vi åkte ner och handlade godis till kvällen. sen gick vi hem till kajs och slötittade på min "favoritfilm" (high school musical :P) tills killarna kom och vi gick och överraskade jocke. massa roligt. han hade inte en susning, haha. vi kollade på film, what happens in vegas, och spelade guitar hero och körde sanning och konka. gud, det var verkligen längesen jag körde den leken sist. men roligt hade vi och en hel del oväntade saker kom fram...

jag tror allt är ett enda fett missförstånd. jag lovar att han bara ljuger mig rakt upp i ansiktet. inte en jävla chans att han tänder på mig. 

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0