Varför faller vi aldrig i?

igår var det så jävla bra. jag åkte och träffade joz på hemmakväll, som sagt. vi hyrde film, ciao bella. så mysig och gullig film, en ny favorit. sen pratade vi mycket och länge om viktiga och ytterst aktuella saker. du är brabrabra <33
sedan gick vi ner till stan för att träffa hennes pojkvän. han var full och ville krama mig. jobbigt, hmpf. varför ska allas pojkvänner jämt krama mig. jag känner mig så utvald. not.

så. idag blir det nog soft. jag var ensam hemma tills för en halvtimme sen, kanske. skönt. jag vill ha mer. sen blir det nog en sväng till hemmakväll för dumpning av filmen och inhandling av godis. sen måste jag plugga lite. jag har två prov nästa vecka. så går det när man går nv, maha.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0