underhållning?

TA FRAM MOBILEN & VAR ÄRLIG

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
alex. nej.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
farfar. han är min farfar, lol.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
johan hall. vet inte. typ skolan imon, kanske.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
emma rignell. ja, hon är väldigt söt.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
kajs <3 kommer jag inte ens ihåg.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
annie martinsson. första dagen i ettan.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
carl w. ingen aning. han bor ju liksom i göteborg nu...

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13
britt. jadå, hon är bästa lägerledaren!

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
anders lingh. HAHAHA, tveksamt. men han är ju skön, så varför inte :P

PRATAR DU MED NR 45 OFTA?
neil. nej. ungefär en vecka vart annat år.

KÄNNER DU NUMMER 1?
albin. ohja, han känner jag väl.

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
andreas. ALDRIG!

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
anniehoney <3 hon är världens bästa!

HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED NUMMER 17?
engberg. ohno.

HAR DU SETT NUMMER 38 NAKEN?
martin rambrant. erhm, nej.


HAR DU STRULAT MED NUMMER 29?
jocke. hahaha. det har jag faktiskt....

TYCKER DU ATT SISTA PERSONEN I LISTAN SER RIKTIGT BRA UT?
viktor. ja, mycket :D


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0