Som en tavla över rätt och fel.

inte speciellt mycket att rapportera idag. bad med klassen. vi behövde bara simma 50fr, sen fick man sluta. fast jag och albin var snälla och stannade och försökte hjälpa fogel att klara det. tekniken är bra, men andningen är inte riktigt hela vägen. kemiprovet gick hyfsat sedan. det kändes faktiskt riktigt bra och när vi pratade om det efteråt så verkade det som om jag hade fått rätt mycket rätt. skönt att kunna något, för en gångs skull. spanskan var däremot riktigt lam. jag skulle egentligen pratat om boken, men mitt spanskablock låg hemma jämte sängen att skriva psykologidrömmar i, så det gick inget vidare. jag får helt enkelt göra det nästa vecka. suck. jag har för övrigt inte drömt någonting alls på psykologin. lite smått panikslaget här. läxan ska in imon. ouch!

träningen var hyfsat rolig. vi körde massa tester och så. jag hade 3.33 på 200 specben. det är rätt bra. men lagom kul att man blir förlamad från en decimeter över knäna och ner till tårna i typ en kvart efter det. läbbigt. sen hade jag 5.06 på 400 med paddlar och dolme. det är ju också bra, med tanke på att jag hade 5.08 i helgen. dock hade jag ingen draghjälp då heller, men men... 

och imorgon är det änteligen fredag. jag ska som vanligt dra och träna direkt efter skolan, men sen ska jag och joz hyra film och mysa. wiie! det var sjukt längesen vi gjorde nåt ihop. jag älskar dig <333

/f.


PS. och förövrigt så dissade han mig idag. idag som var vårt tillfället att försöka snacka om detta. asså, herregud! vad ska jag ta mig till? hur känner han? vad känner jag? hatar han mig?! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0