Please drop the past and be true.

idag var det en av de bättre dagarna.
träningen var rätt värd. efter 20-10 är man lagom nöjd med sig själv. skolan var okej. psykologin var ganska svår. jag bävar lite smått för provet. men förhoppningsvis och antagligen är det bara svårt just nu när vi inte gjort nåt med detta innan. samhällen var bara allmänt död. jag hatar samhällskunskap. jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men så är verkligen fallet. svenskan var också helt sjukt lam. gunilla bara pratar och pratar, men hon säger inget. det är lite "hur lyckas man?" över det hela. ingen orkar gunillas lektioner. sen hade jag lagom gött hål och satt och pluggade kemi och babblade med ante. han är schysst. kemin sist på dagen var faktiskt rätt värd. det känns rätt okej inför provet imon. fast jag lovade ann att inte plugga nåt ikväll, så vi får väl se hur det går xD efter skolan hann jag åka hem lite innan jag åkte tillbaks till skolan för info för niorna. det var faktiskt riktigt kul. jag och natha stod i ina's och försökte dela ut lappar till folk. och sen sprang vi runt och snattade godis av alla andra program. vi hade inget godis. vi hade nån äcklig torkad papaya istället. smakade örk. verkligen alla som smakade tyckte det med. HAHA. jag minglade runt massa och pratade med jättemånga. för en gångs skull kände jag massor med folk. dock lyckades jag bara få viktor att konvertera till nv, men men. sen var jag med på den sista "föreläsningen" och det gick nog bra, antar jag.

imon är det bad först på morgonen. sedan har jag kemiprov. bra, mycket bra.

/f.


PS. han snackar förresten inte med mig längre. jag försöker vara som vanligt och han bara skiter i mig och typ behandlar mig som luft tills jag typ tränger mig på honom och tvingar honom att snacka med mig. varför?! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0