oh it feels just like you said it would.

måndagen idag var bra, för att vara en måndag.
sovmorgon til tio och kemi i en och en halv timme. sen hade alla tjejerna hål i typ två och en halv timme så vi drog till stan och käkade pizza och köpte stay-ups till michan. haha, klassiskt slampig! :P sen fick vi gå tillbaks till skolan och ha lite matte innan vi slutade. värt att ha mer hål än vad vi hade lektioner idag. haha.
träningen var rätt soft. typ fart två och så. det roligaste var magnussons "sexpack", som han tydligen har "fått tillbaka". shit, vad vi garvade.
och det känns faktiskt lite bättre mellan oss nu. men jag har ju haft fel förut.

åhå, jag har sovmorgon imon igen. men jag måste plugga samhäll. provet lär ju gå så jäkla bra. och på fredag har jag ju som sagt matteprov på logaritmer. helt ologiskt och felaktigt tankesätt. på torsdag ska jag redovisa min bok på spanskan både muntligt och lämna in en sammanfattning av boken. tiomanna i helgen och på måndag så ska en stor engelskasak in. vi ska skriva nån skräckberättelse på 1-2 a4 på datorn. lyckat. I so don't have a life. därför ska jag skriva lite på engelskan nu. pussva :*

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0