Och man kan inte baka en kaka utan mycket deg.

jag pallar inte dra värlens resumé av dagen. den var väl rätt okej. träningen var det bästa. eller ja, efter träningen var det ju. först stod jag och alice och pratade och garvade åt / med jocke och mg. vi garvade mest åt tidningen igår och åt eva och conny och att jocke egentligen inte ville veta, men fick veta ändå. haha. sedan stod vi i duschen och bastun och cyklade tillsammans genom stadsparken tillsammans. när vi skulle åka åt varsitt håll så ville vi inte avsluta samtalet riktigt än, vilket ledde till att vi stod och pratade under en gatlykta i stadsparken i regnet och snackade i en timme och en kvart. HAHA. det var faktiskt mycket givande. vi kom fram till att vi verkligen måste snacka med killarna om massa saker. vi kom också fram till att vi skulle försöka fixa fest eller nåt i helgen så vi kan fixa allt.

ouch. jag har sovmorgon till halv elva imon, för vi inte lär ha någon klf på grund av att mats är på älgjakt och gunilla är helt lost. det är bra. men jag har nåt engelskatest imon med, som jag kommer faila så starkt. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0