Och det borde vara vi.

träning. oj och herregud. tydligen så var det pinnträning vid halv fyra, vilket jag var helt omedveten om, så jag kom ganska mycket försent. lite jobbigt. men jag kan ju ändå inte göra alla uppvärmningsövningar, så... henke var där med. han är så jäkla skön och rolig. men jag hatar när han kalla mig jonsson :P han och britt upptäckte att jag typ inte kan dra ihop skulderbladen. askonstigt, faktiskt. men jag är ju iofs väldigt stel överallt i överkroppen, så det kan vara därför kanske...
träningen sen i sig var lam och ovärd. 60x50 och vi hann ändå bara 56. då kunde vi ju egentligen lika gärna kört resterande fyra lix! och jag hade typ sämsta tiden på sista + att jag knappt klarade tiderna alls. sista sekunden klarade jag fan ingen...

imorgon blir det laserdome. kommer antagligen bli helt sjukt roligt! jag minns första gången jag spelade det. summergames 2004. det var då jag började kalla mig fenomena. det var härliga tider det. tider man egentligen saknar som fan.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0