Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

träningen var ovärd. jag kände verkligen iskylan runt mig. men det var ändå rätt rolig träning. istället för pinnträning hoppade vi långhopprep. jag hade glömt hur roligt det är och hur jäkla jobbigt det är och framför allt hur skillad jag är :D
passet i sig var inget nämnvärt. vi körde ungefär en miljon meter teknik, räkna till och två-ett- och tre-ett-bröstsim. trist. men jag ägde alla på fotdyk, maha.

åååh! imorgon kommer det bli fantastiskt!

/f.


PS. imse sa att det bara är fyra tjejer som ska med till dm. vilket betyder att jag visst får simma alla lag. jag ska fan visa dem...! DS.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

synd! de e 5 tjejer som ska me! (enligt annie)

2008-10-24 @ 18:38:04
Postat av: sandy.

jadu, anonym. och vem skulle det isf vara som får offra en helg och hänga med till linköping och få simma bara typ en distans?

2008-10-24 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0