Nåt patetiskt, men jag vill bara ha dig.

träningen igår var fruktansvärt förutsägbar. vi visste att det skulle bli 200specbens-test och 400frarm-test. vilket det också blev. suck. jag dör på sånna pass. speciellt när det går dåligt också. bajs.

idag har det än så länge inte hänt speciellt mycket. skolkatalogen har kommit och jag ser som vanligt helt sjukt mobbad ut. dock bättre än förra året, tack gode gud för det, lix.
om drygt två timmar blir det träning som vanligt. låt mig gissa, 40x50? jag som känner mig i sån fantastisk form också. hmpf.

nu är det ett sånt läge som jag inte vet vad jag ska göra med. jag vill ju, men det känns så himla dumt och jag vet inte om jag klarar det. jag vill, men ändå inte. fan, hur kunde det bli såhär?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0