När jag går gatan fram.

jag kollade nyss startlistan till tiomanna. finns här för er som är extra intresserade. jag ligger faktiskt bra (nåja.) till på de flesta distanser. dock har jag noll motstånd på hundringarna. och på 50br är matildo min huvudkonkurrent, så jag lär antagligen inte få några biobiljetter på lördagen. men jag kommer förhoppningsvis vara med i lag 1 på både frisimmet och medleyn på 4x50. åtminstone medleyn, för lag 1 är anmält på klubbrekordstiden. en repris på JDM, kanske? ååh, jag började helt plötsligt längta sjukt mycket till nästa helg!! men redan imorgon får jag tävla. det är distansjakt på träningstid. gött. jag antar att jag blir satt på nån jobbig distans. säkert typ 200fj eller nåt annat trist. annars blir det väl 800 igen. jag kommer få köra det tills jag klarar 10.30. oofta. sist vi körde hade jag 10.47. jag är på god väg. typ inte. och 1500-tiden är ju ännu svårare att ta. tror silver ligger på 20.0. jag har gjort 21.14 på träning med start från vattnet och åtta pers på en bana, så det är ju inte riktigt jämförbart. men hursomhelst. jag längtar järnet till nästa helg!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0