Men jag vill inte ta mig igenom någonting.

åhå, idag var det bästa på länge. jag har persat på precis allt jag simmat. mest nöjd är jag med 50br. 37.93 är jävligt bra!! fast matildo slog mig, men jag är lycklig ändå! och så hade jag typ 34.9 på 50fj och det är ju också super. + att jag hade 39.0 på 50 ry, vilket iofs inte är en überbra tid, men ändå pers med två och en halv sekund, maha. sen persade jag flera gånger på 50fr. på förstasträckan i laget hade jag 31.05 och sedan slog jag det på individuella. så nu har jag 30.94. waah, jag är nöjd och lycklig!
dock blev jag jävligt sur när jag blev petad från förstalaget på både frisim och medley. imse ville prova sum-sim-laget. men ofta dom kommer kvala till riks. inte en challe! men de slog inte klubbrekord på medleyt iaf. och jag är snabbare än frida på allt (utom rygg, då.) så om det är någon som ska peta mig ur JDM-laget så är det fan inte frida! men jag var ju med i förstalaget på tiomanna. det är bra. hahaha: "vi vill ha biobiljetter!". "vi vill se nässjö bada!". hultsfred är lite roliga ändå :D

och nu står det sandy och kajs på botten i bassängen också. jag älskar dig <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0