Jag kastar sten mot solen, för jag hatar den.

så. jag cyklade ner lite på stan själv idag. inhandlade vax. jag tänkte att jag skulle vaxa under armarna. egentligen helt meningslöst att raka när det växer ut på typ tre timmar, men vad gör man inte när man är simmare, lix. därför tänkte jag att jag skulle prova vax. jag säger bara en sak. gör inte det. för det första så gjorde det svinont och sedan så hjälpte det ändå inte. det slutade med att jag fick raka bort allt ändå. PALLA!

sen kom pap hem och vi drog till onoff och jag lyckades faktiskt fjäska till mig en ny laddare helt gratis. wiho, vad jag är bra :D sen kom vi på att vi kunde åka till raoul och kolla om han ville sponsra mig, vilket han ville, så nu har jag åtminstone 500 spänn att simma för. men sen lär jag säkert få lite av costy med...

imorgon blir det till att stå på torget och sälja kakor hela dagen. hur lamt kan det bli?! 

tur att jag kom att man kunde söka på hipphipp på youtube. det gjorde lätt min dag värd. jozy, minns du när jag trackade svensson? :D


/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Jozy

De var tider det ;)

2008-10-30 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0