jag har inget liv.

ja, jag är jobbig. men ni behöver faktiskt inte läsa allt om ni inte vill :D

OM JUST DIG
NAMN: Sandra Jonsson
FÖDD: '91
BOR: hemma.
SMEKNAMN: sandy.
FAMILJ: mam, pap och mina dammråttor.
SKOLA: brinell.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: verkligen!
ÅNGRAT NÅGOT: jadå.
LJUGIT: antagligen.
SVIKIT NÅGON : hm, jag vet inte.
KÄNNT DIG SÄMST: ohja.
GRÅTIT: mycket.
SKRATTAT: massamassa <3
VARIT SJUK: näe, men är ju skadad nu, så det blir la ingen större skillnad...
VARIT UTOMLANDS: nej.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: självklart.

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: rättså.
SKRATTAR DU OFTA: varje dag :D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: glad och lite pirrig.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: rätt okej. mycket pirr i magen, dock ;)
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: the thought has crossed my mind.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: tillräckligt många.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nja, rättså.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: jag har börjat tro att jag är det.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: i vissa fall, ja.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: mja, kanske.
OM JA, VEM: variabel.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: mjae.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: mjae.
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: omtänksamma och uppmärksamma.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : både och.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: helst längre än mig.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: de flesta jag fallit för är faktiskt blonda...
FÅR DU MÅNGA KILLAR: verkligen inte.

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: blondin, mest.
ÖGON FÄRG: odefinerbar, men jag tror det kan uttryckas som grönt.
LÅNGT ELLER KORT HÅR : jag sparar ut till mitt långa hår igen.
SNYGG ELLER FUL: jag är inte riktigt rätt person att bedöma det.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: inte speciellt.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: det händer...
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: aldrig.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: ja, haha.
SMINKAR DU DIG: ibland.
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ? sämsta frågan. återigen, not my call.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0