jag går omkring i mitt pompei ibland ruiner.

idag var det bra och kommer snart att bli ännu bättre!
skolan var soft. sovmorgon till elva, matte, fysik och psykologi. på psykologin snackade vi drömmar. jag hade skummaste drömmen inatt. det var så att jag och rosman (av alla människor. är det ett tecken på att jag känner något för honom?! hm?) var i england och gick på nån landsväg. typ som i trollkarlen från oz. sen skulle vi gå över en bro och den typ öppna sig och det blir värsta stupet. sen blir vi nästan överkörda av en feting buss. sen så drömmer jag att jag drömmer detta och berättar det för rosman dage efter. hur skumt är inte det, liksom?!

träningen var ganska skön. 1900 fart tre, sådär roligt. men jag kommer liksom in i andra andningen så det är inte jobbigt alls för mig. jag hade kanske 24 i puls i 1500m, sen maxade jag resten för att kunna komma upp i fart tre. bra där!

snart snart ska jag ner till hemmakväll och träffa världens bästa joz. vi ska kolla på film och käka kladdkaka och myyyysa! jag älskar henne! <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0