I'm not saying it's your fault.

okej. idag var det hyfsat bra. idrott först på morgonen. handboll. jag suger. så oerhört oväntat. helt sjukt jobbigt, dock och jag hade spykänslor i en timme efter det + att mitt knä har börjat cpa massor. imse sa att det var bakre korsbandet. låter lite scary, sådär. men det funkade att simma, tack gud. resterande skoldagen var rätt lam. inget nämnvärt, sådär. träningen var dock jäkligt jobbig. vi körde hp 50or börja på 5-takt och gå uppåt. jag klarade 22-takt och hade fyra armtag kvar efter andning till mål, men imse bröt, så jag behövde aldrig köra hela femtian. sen körde vi lite vändningar och tid med paddlar. jobbigt.

nu sitter jag och snackar med viktor igen. frågorna börjar ta slut. men det kanske bara inte är negativt :P

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0