I'm leaving you for the last time baby.

nu gör det ont i armarna igen. och axlarna.
det var distansjakt idag istället för träning. 1500 blev det för mig, annie, matildo och alice. viktor fjäskade till sig 400med istället. jag hade nog hellre kört det med. resten fick köra 800. fusk. min femtonhundring gick rätt dåligt. jag blev precis varvad av annie och matildo kom också långt före mig. jag hade 21.10. typ bajs-tid. men nu är jag jdm-kvalad iaf. så jag kan få simma 800 och 400 med. jippy! fast jdm-kvalet låg på 22.0. hur dåligt är inte det, lix? och annie hade 20.19, det är ju skitbra. jag känner mig helt plötsligt sämst i världen. speciellt när matildo hade 20.28 eller nåt. hmpf!

snart sa mam att vi skulle åka till mormor. trist. jag borde egentligen plugga. jag har två prov i veckan, samhäll på onsdag och matte på fredag. det lär ju gå så jävla bra på båda proven också. INTE!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0