I was careful not to say anything rude.

igår var det sjukt bra.
trots att skolan knyckte min sovmorgon funkade det ändå. föreläsning i aulan men en kille som jobbade på ikea. riktigt bra, faktiskt. sen fick vi gå runt i matsalen och kolla på olika yrken. det var bra. sen pratade jag med costy också, fixade nästan till sponsorsaken lite.
lektionerna var rätt slappa. fast jag somnade på samhällen, haha.
träningen var hård. fastän imse sagt att sista fart 3-passet var i måndags körde vi typ bara fart 3 igår. jag har överträningskänning nu igen. inte inte bra. men sen snackade imse med mig, matildo och alice och vi är tydligen kvalade till senior-DM, jippy! så vi ska åka på dm om två veckor. asgött. och då lär vi ju slå klubbrekord. även om inte tjejerna tror på min kapacitet för fem öre, eller ens verkar vilja ha med mig i laget. vafan, varför hatar alla mig nu?!

idag var det kass. alla hatar mig. träningen var jobbig och alla bara är allmänt korta och otacksamma mot mig. jag blir så trött. jag borde gå och dö. då blir väl alla lyckliga. fan.

det enda som egentligen är riktigt värt är fredag. kommer bli alla tiders! och sen hinner jag precis komma hem och sova i nåra timmar innan det är dags att gå upp och åka mot skavsta och bratislava. ska bli så jävla skönt att bara åka bort och få känna att man uppskattas och do some serious shopping!

/f.


PS. det enda som egentligen gjorde min dag var anns glädjeskutt på kemin. då skrattade vi gott. DS.


svarta tights
big-tischa, monki
guldigt skärp
rött nagellack

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0