I know you, they don´t do, nobody will ever do.

bara för att rubriken är tillägnad min sms-kompis ;)

dagen var okej. sovmorgon. svenskaskrivning först på morgonen, gick faktiskt bättre än förväntat. matten sedan var okej. jag fattar dock inget. jag och malin var faktiskt väldigt flitiga på fysiken sedan. vi satt och spelade linjära funktionsspel på miniräknaren. fruktansvärt lamt, men rätt kul. haha. sist hade jag psykologiprov som gick ganska mycket åt skogen. försvarsmekanismer, hallå! vad är rationalisering, till exempel?! sen gick jag och tränade. mitt knä är värre och gör förjävla ont! passet var dock okej, rätt roligt. 30x50 start 50 är rätt soft. slutade på 37.5 och hade inte alls mycket puls. men sista blev ju lite långsam, haha!

och igår gjorde jag av med typ 30 spänn på sms. men det är faktiskt rätt mysigt att ligga i sängen och smsa med världens roligaste... :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0