För stan är full av tanter och tragik.

idag var det faktiskt rätt värt. jag hade inga lektioner och en kvarts sovmorgon. sånt uppskattas.
först så satt vi i grupper och skulle prioritera bort massa mänskliga rättigheter. helt sjukt svårt. min grupp plockade bort "äta sig mätt", haha! sen kollade vi på film i aulan. nån dokumentär som leonardo di caprio gjort. ganska trist i början så jag sov. som så många andra. men i slutet blev den faktiskt intressant så då var jag vaken. vi kollade i alla fall klart på filmen. säkert en fjärdedel av alla gick innan den ens var slut. hmpf, dåligt stil.
efter lunchen var det diskussion med niklas. ganska givande, tycker jag. och dessutom fick vi sluta kvart över ett, så det gjorde ju definitivt min dag.

nu har jag försökt ragga sponsorer (costy) och praktik (smålandstidningen). nu först fick jag tag på costy. jag måste skicka papprena, lol. och de kunde inte säga på smt om de kunde ta emot praktikanter förräns deras nya chef kommer typ 1 nov. bra. allting går ju verkligen vägen för mig idag.

förhoppningsvis är väl träningen slapp ändå. och nej, jag ska inte säga ett jävla piss till småtjejerna. jag ska fan rådissa dem!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0