Du räknar timmarna och tid.

HAHAHA. LOL!
frida och anna läser min blogg, tydligen väldigt troget! och varsågod för att du snodde min lista, kan jag ju passa på att säga då. LOL!

dagen förövrigt var hyfsat värd. fysiken gick okej, men antagligen inte tillräckligt bra för att mitt mvg inte ska sjunka till ett vg+... fan, jag som verkligen behövde mvg i fysik.
och jag vet hur ett integraltecken ser ut. det ni! det ser ut som ett tillplattat S, ungefär, haha.

nej, nu ska jag nog stänga av och bege mig mot tågstationen. malin svikaren åker bil med jens dit och jag tåg, så jag får sitta en kvart och vänta själv. hmpf. men ändå. det kommer bli så underbart bra, TAGGA TAGGA!

nu är det nog sista blogginlägget på ett tag. jag drar nämnligen till bratislava med mam imon vid åtta, typ. kommer hem på tisdag. och på onsdag blir det morgonträning och överraskning för 20 spänn, dirr!

/f.


PS. igårkväll var det mysko. jag vet ju hur han känner, men jag känner mig fortfarande sjukt utnyttjad. även om jag egentligen gillar det... jag blir knäpp på sånt här. DS.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

ja vi läser den SÅ flitigt. va då din lista? ofta att du kom på den själv liksom!

2008-10-24 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0