Det fördes ett sällsamt krig inuti min kropp.

jag är trött och känner mig dålig på att blogga. igår var det dock en rätt bra dag och träningen var en av de tråkigaste på länge.
dagen idag var bra. svenskan var lam som gunilla. sen fick vi lite lunch och förbereda oss inför matten. provet gick super. inte ett dugg svårt. fast sen visade det sig att jag hade fattat en uppgift fel, så jag hade 30 av 32p. men det är ju ändå mvg så det är ju bra! efter provet slapp vi fysiken och jag och honey hade en timme att döda, så vi drog till OKQ8 och köpte glass, haha. psykologin var som vanligt rolig. vi gjorde nåt personlighetstest och honey uttryckte att jag först var ett pratglatt ludd och sedan var jag känslig som en gråsten. jag känner mig så oälskad! jag menar, jag är NÅGOT självdestruktiv, måste jag säga.
träningen var soft. lite fart tre, bara. sen körde vi massa växlingar och vändningar och teknik i rännan. och nu vet jag vad klas tatuering är förnåt. adrenalin. haha. jag som gissade på mjölksyra. HAHA.

imorgon är efterlängtad. jag ska fan kicka ass på bröstsimmet. jag ska tagga stenhårt och verkligen SATSA på att slå matildo och persa, åtminstone. sen så är det ju roligaste lagkapperna. 4x50med och fr och 10x50fr. kärlek. klubbrekord på medley? let's hope for it!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0