dagens,

Dagens humör: trött och på halvbra humör.
Dagens borde: kanske läsa igenom fysiken...
Dagens måste: sova i vettig tid.
Dagens frisyr: skabbigt. varför lyckas mitt hår alltid se förjävligt ut om jag inte blöter det?!
Dagens klädsel: svarta cheap monday och lila stor t-shirt.
Dagens planer: gå och sova.
Dagens vill ha: en pojke och kärlek och lite annat smått och gott.
Dagens längtan: fredag!
Dagens beroende: syre?
Dagens skratt: på matten... hahaha.
Dagens irritation: att jag känner mig så misslyckad.
Dagens kommentar: många, haha.
Dagens låt: talk - coldplay och wonderwall - oasis <3<3
Dagens vän: honey. även när hon försöker sno min mobil.
Dagens onyttiga: äppelkaka.
Dagens misslyckande: att jag knappt kan göra någon övning på fysen.
Dagens köp: inget.
Dagens värda: mattelektionen.
Dagens bästa: skratten.
Dagens sämsta: tillräckligt mycket.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0