dagens,

jag tycker det är fruktansvärt roligt att skriva dagens-listor. därför ger jag er ytterligare en.

Dagens humör: glad!
Dagens borde: egentligen plugga, men jag låtsas som inget.
Dagens måste: inget.
Dagens frisyr: simhallsfrill: vått äckligt och i bulle.
Dagens klädsel: fastskin eller aquablade :D
Dagens planer: sova och hoppas på att det inte är måndag när jag vaknar.
Dagens vill ha: en viss pojke, positiv bekräftelse och lite annat smått och gott. 
Dagens längtan: håkan-konserten.
Dagens beroende: vatten.
Dagens skratt: det mesta.
Dagens irritation: att det inte blev fyra guld.
Dagens kommentar: "DNF, hm, did not finish? varför kan det inte stå DEF - did epic fail?" jag och viktor spånar efter jockes avbrutna medleylopp.
Dagens låt: i'll be there - bubbles. jag fattar inte hur fan vi kan sjunka så lågt så att vi spelar bubbles på insimmet!.
Dagens vän: kajsälsk <3
Dagens onyttiga: godis.
Dagens misslyckande: inget pers på 100br.
Dagens köp: inget.
Dagens värda: hela dagen.
Dagens bästa: efter tävlingen och alla gånger jag stod överst på prispallen.
Dagens sämsta: att alla mina kompisar dissade mig när de skulle kommit och kollat. dock kom ju melan och martin, vilket kompenserade det hela :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0