dagens,

jag ger er en dagens, som för att beskriva min fantastiska dag.

Dagens humör: glad!
Dagens borde: inget!
Dagens måste: inget!
Dagens frisyr: jag har varit i simhallen hela dagen. vad tror ni?
Dagens klädsel: baddräkt, dirr!
Dagens planer: typ gå och sova och tagga tills imon.
Dagens vill ha: en viss pojke och gärna fyra guld imorgon.
Dagens längtan: håkan-konserten.
Dagens beroende: vatten.
Dagens skratt: allt.
Dagens irritation: att jag blev petad från förstalaget.
Dagens kommentar: "vi syns inte!" jag och matildo blev skymda av bröderna waldemarsson på prisutdelningen på 50br. haha.
Dagens låt: banankontakt - electric banana band.
Dagens vän: kajsälsk <3
Dagens onyttiga: godis.
Dagens misslyckande: fyra på 50fj och femma på 50fr. båda med typ några hundradelar bara..
Dagens köp: godis.
Dagens värda: hela dagen.
Dagens bästa: 50br och tiomanna!!
Dagens sämsta: inget.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0