And she'd never have to know what it's like when your heart breaks.

jag fryser som satan. det var verkligen svinkallt på torget. men roligt hade vi och mycket sålde vi. men det blev lagom segt att stå där från åtta tills pap hämtade mig vid tjugo i tolv. jag kände inte mina fötter då...

nu kollar jag startlistan till DM, jag längtar sjukt mycket. då får jag ju träffa min sandra! <3 och så får jag simma massa roligt, övervägande bröstsim både individuellt och antagligen i 4x50med-laget. dock ser jag ju inte fram mot 200br så överdrivet mycket. jag ligger klart sist... ( och till alla som tror att det blir fler än fyra tjejer som får hänga med till DM säger jag bara vem då? vem är stackaren som isf bara får simma lag? frida? kajs? vendela? nu säger jag inte detta för att vara taskig, men eftersom ingen av er är individuellkvalade är det ju egentligen ganska meningslöst att följa med och bara simma lag, när det antagligen inte ens blir det bästa laget då. )

näe, jag borde ta och skriva min kemirapport på syror och baser, men egentligen, hur kul är det? det är ju liksom bara ann som tror att man läser i kemiboken när man inte har nåt bättre för sig. HAHA. äh, jag kollar nog på andra avenyn istället.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0