Allting kommer lösas och bli bättre igen.

idag var det helt sjukt bra.
förmiddagspasset gick bra. på 100ry persade jag rätt rejält, men carro slog mig, så det blev ett silver till samlingen. 100me gick betydligt bättre. pers med några tiondelar och biobiljett och guld och jag slog annie! mohahaha. sen hade jag långlunch. andra passet gick också massa bra. dock inte pers på 100br, men guld och biobiljett och på 100fr så blev det likadant, men där persade jag med en sekund. skönaste idag var nog när magnusson simmade i heatet innan killarna på frisimmet. han hade 1:01.44. sen körde killarna och jocke vann på 1:01.84. stackars jocke. jocke fick dessutom världens fetaste kallsup på 100me, så stor att han var tvungen att stanna. DNF blev till EF: epic fail! haha. efter tävlingen stannade jag, kickis, matildo och viktor och jocke och magnusson kvar och badade när de vuxna städade. vi satt på femman och babblade. sen segade jag och kickis oss och kollade i söndagsbilagan till aftonbladet. vårat sexhoroskop. HAHA. bäst var nog när eva läste sitt och blev VÄÄLDIGT intresserad av alla ställningar på bilderna. haha. och tyvärr så är jocke våg... och det är nog förresten som vanligt, nästan, mellan oss nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0