you stupid fuck, you need to come back.

haha, jag underhåller steven när han är på dh. vi pratar om ett kyss-stånd på julmarknaden :P
egentligen borde jag gå och lägga mig. det blev sent igår, om jag ska vara ärlig. jävligt sent... men äh, för en gångs skull så är det ju inte träning imon, så jag kan ju sova lite då. så jag tänker nog sitta här med steven, viktor och hello saferide.

jag kollade dessutom på stjärnor på is innan. heja lasse! han är bra + att han är JÄVLIGT het! och så lovade han att åka med bar överkropp nästa vecka. wiie säger jag bara!

näe. jag ska fortsätta diskutera med steven nu. vi har kommit in på random girl. ett så kallat favoritämne hos oss :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0