you say France and I whistle.

nya favvobandet ^^. skitsköna :D

dagen var väl sådär. jag blev avsläppt på simhallen vid typ kvart i sex i morse och blev upphämtad på samma ställe fjorton timmar senare. sånt gör verkligen dagen värd!
men morgonträningen var okej, vi var dock betydligt senare än vanligt. fan, vi blir bara snare och senare för varje dag xD skolan var också okej. min hjärna var i ide hela psykologin, så där blev det inte så mycket gjort. samhällsprov sedan, gick väl som förväntat, skulle jag tro. knappast trebokstavigt... svenskan var bara allmänt död. jag fick typ damp på gunilla för att hon inte höll käft. sånt är bra! sen en liten håltimma som spenderades med tamara och saba och matteboken vid fikusarna. trevligt. sist på skoldagen blev det kemi. jag hade lyckats drämma till med mvg- på mitt prov. helt ofattbart och sjukt roligt! det gjorde nästan min dag :D
sen gick jag med saba och honey till simhallen, via världens jävla omväg, men det var bara kul. sen fick jag sitta själv och plugga spanska innan det blev pinnträning och simträning. andreas var så oerhört fantasifull och tvingade oss att skriva våra egna pass på 3 och 2. jag lyckades få till ett skittrist pass, samtidigt som det var rätt jobbigt. men ja, vad gör man inte. men i slutet fjäskade vi till oss vattenpolo, askul. vi körde killarna mot tjejerna och jag klängde som fan på viktor. han var brutal, maha. och jag tryckte ner honom och drog överallt där jag kom åt. haha, ibland gjorde det ont, men roligt hade vi :D

nej, nu blir det oskyldigt dömd och sedan sova, om jag inte lyckas få honom att svara på sms...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0