We're the people, the lucky with the fragile bones.

idag var det bra, bättre än på länge i skolan.
dagen började som vanligt dock med träning. halvjobbigt. både conny och my var där. sen i slutet så körde vi 10 start 15 och på varje längd som conny slog killarna fick killarna simma två extra på 10-10. jag och annie hakade på, så sammanlagt körde vi 16-10. lite småjobbigt sådär, men man kommer snabbt in i det.
ungefär en halvtimmes psykologi i skolan och sen var jag med och pratade inför niorna. rätt roligt, faktiskt. så klockrent när niklas frågade oss vad vi hade för individuella val. utter har varmkök, LOL! och jag har, vid närmare eftertanke, vigt mitt individulla val åt språk. fan, spanska fyra och fem, svenska c och RYSKA! och psykologi då... är jag störd, eller?
men men, jag gillar ju språk, så...

vi kollade klart på tillsammans på samhällen. fan vilken sjuk film. och på svenskan kollad evi på shrek. jag som inte sett den förut satt och asgarvade hela tiden. jag är konstig. sen hade jag egentligen hål, så jag ställde på ett pass till med nior. prolympiabarn = viktor. jobbigt. han är nog fortfarande sur på mig. dessutom var det sjukt pinsamt när mats kommeterade att jag simmade massa. jag kände verkligen hur viktor kollade på mig och vände sig om och viskade nåt till sin kompis jämte och båda kollade på mig. akward... fast skönast var nog när tim skulle till frisör, HAHA.

åh, imorgon är det torsdag. jobbigt. och jag har bad först på mornen. fan. jag kom precis på att jag måste raka benen. typ nu. BLÄ!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0