Oh it's been such hell, I wish you well, I hope you're safe tonight.

jag är trött. mina armar är så döda.
skolan var bra sen. och engelskan gick bra. och på samhällen kollade vi på tillsammans. värt, liksom. sen gick jag till simhallen och satt där och läste trist kemi och spanskaglosor. träningen sen var okej. rätt trist. mina armar gör fruktansvärt ont och jag har ont mellan skuldrorna. illa.

jag kollade på world cup innan. alltid lika roligt. från eriksdalsbadet. sveriges bästa bassäng. jag älskar den! och så såg jag linus junefelt simma. fan vad grym han är. jag blir avundsjuk.

träning imon. sen kommer niorna som jag ska prata för. jag missar psykologin. ouch.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0