There's a longing in me for things that yet haven't occured.

måndagar är bajs, tell me about it.
skolan var bara allmänt blaha. sen blev det snabbt hem och sen träning. trist träning. fast frisimsarm med paddlar är rätt kul, men det är det, liksom. och så är det helt sjukt tråkit och meningslöst att köra bröstsim på korten. som om man ens blir andfådd. jag skippar ju iaf draget, så jag får simma lite fler än ett armtag. LOL.

och nu har jag suttit och försökt få ner mitt arbete på engelskan som jag glömde skicka hem. efter typ åtta försök ropar jag på pap och enbart hans närvaro gör att det funkar. varför är det alltid så?!
nu sitter jag och läser gamla blogginlägg från i somras. åh, vad jag saknar det. så underbart och bekymmerslös. eller ja, relativt, åtminstone. och jag saknar faktiskt jobbet. bättre än bajskolan. och apropå det så har jag studiedag imorgon. som jag ska viga till kemi. BLÄ på kemi. jag kommer antagligen bara få g på provet. lyckat. som om jag någonsin skulle kunnat få mvg...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0