There are many things that I would like to say to you, but I don't know how.

jag vaknade imorse av sms. vid kvart i tio. påtok för tidigt. det här börjar nästan bli en vana, att jag vaknar av sms. jobbigt. jag måste börja göra nåt åt det...
efter det kunde jag inte somna om så jag gick upp och kollade på tv fram tills typ nu. det mest klockrena är att jag ständigt hittar nya kanaler. idag hittade jag bbc prime och tv4 sport. och vi som inte ens har boxer eller nåt sånt, vi har inte ens femman och trean!

snart blir det förhoppningsvis käk, jag hungrar ihjäl, och sen bär det av till laserdome. ska bli så roligt!

åhå, inatt... jag vet inte ens om jag har ord att beskriva något. detta blir bara mer och mer weird...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0