the way you make me feel.

ett tag sen jag skrev nu. det här får inte bli en vana.
igår var det massa bra. skolan var okej. vi hade redskap på gympan och jag lyckades göra ett halvt kors i ringarna. inte helt enkelt, biggan blev impad :D
övriga lektioner innan lunch var inget nämnvärt. sist spanska och läsförståelsen gick nog rätt bra, tror och hoppas jag. jag vill ju verkligen ha mvg, lix!
sen tog jag bussen hem och pap hämtade mig och vi drog mot jönköping. vi vart lite tidiga så vi hoppade in på eko och köpte godis, maha. sen bar det av till kinnarps. om jag säger att det var en bra match så ljuger jag ju. hv spelade pissdålig hockey och frölunda likaså. och frölunda lyckades peta in pucken bakom andersson två gånger i ordinarie tid och hv lyckades kvittera. men sen tog det bara 37s av sudden innan frölunda tryckte in pucken en tredje gång och förlusten var ett faktum. bajs. men både jag och pap var överens om att det verkligen var en skitmatch. blä på den.

idag var det också bra. lektionerna var väl inget att hurra för, men jag överlevde. träningen sen var det som verkligen gjorde min dag värd. vi simmade in typ 700 och sen 16x25 medley. sen körde vi streamlines i vändning och kvitt eller dubbelt. maha, imse är skyldig mig en spänn igen. jag hade 14.8 på 25fj! 14,8!!! helt sjukt bra juhe!! jag blev asglad, och jag var knappt trött. wiho!

ett tag hade jag fyra msnfönster uppe. lövet, victor, viktor och malin. och sen kom jocke också, när victor gick. då kände jag mig nästan älskad.

men imon blir det inget osteopaten. hon var sjuk. det är bajs. jag hade verkligen sett fram emot det. jag kände mig ju värsta värd lite sånt :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0