Take me to the place where the white boys dance.

faktiskt rätt värd dag idag.
skolan var okej. mia var jätteförsenad till engelskan vilket gjorde att vi slapp den. sånt uppskattas. kemin var också rätt värd. att ta ut en droppe i taget ur en byrett för att försöka få en grön lösning var ganska kul. även om vi lyckades få en droppe för mycket och lösningen blev blå istället. hmpf.
sen hade jag hål så jag och tamara och saba gick och gymmade, fast jag hade inga kläder med mig så jag valsade mest runt och gjorde ingenting. matten sist var okej. jag börjar nästan förstå något av derivatan. något positivt?

träningen var lam. land innan var dock helt okej. alltid massa skratt åt diverse övningar vi kör på boll ;)

blä. jag måste skriva klart min labbsak till kemi ikväll helst. imon lär jag ju verkligen inte hinna, med tanke på att jag ska gå och träna direkt efter skolan. blä.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0