So tired of tears.

idag var det en av de bättre dagarna. träningen imorse var riktig rolig, men jobbig med lagkapper och tvålängders och så. sen vart det skola och psykologin gick faktiskt okej, för att vara helt oförberett och lulligt. sen hade vi dryga timmens hål, och sen samhäll. vad jag hatar det ämnet, alltså. fast idag var det kul, vi fick riva ur massa sidor i läroboken xD det var kul. resten av skoldagen var väl inget nämnvärt. kemiplugg 24-7 typ. trist. jag kommer faila så hårt. och istället för att vara hemma och plugga i eftermiddags drog jag och tränade istället. faktiskt jävligt gött. för att vara andreas. vi hade riktigt roligt. och det blev inget 800, jag som hade förberett mig mentalt på det, ligga och gneta kemiska formler och skit i 11 minuter. LOL! men nu tror slash hoppas jag att jag kan kemin ändå. vi får väl se hur det går. tack gode gud för formelsamlingen, lix :D

sen måste jag säga att det som verkligen gjorde min dag var lappen vi fick på träningen. en "tjejlapp". apparently, imse (av alla människor) och petra ska ha nån infoskit för oss tjejer om vårat lilla tjejproblem. seriöst. jag höll på att skratta mig sönder och samman när jag såg den. jag smsade alice. hur små tror de egentligen att vi är?! dessutom så tycker jag isf att killarna också ska hänga med. de skulle behöva utbilda sig inom det område, det må jag säga. de klagar över ont i magen en gång i året. hallå, vi har varje månad. gå och lägg er!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0