Och vi tror vi strävar mot samma mål, men när man tittar på det är det bara all you.

träningen var rätt okej rolig. vi körde klockan och så. inte speciellt jobbigt. men jag kan inte köra bröstsim. jag tvingar mig att inte köra bröstsim. både för att jag har ont i benhinnorna och för att jag kände nåt ont i baksida lår. plus att mitt knä fortfarande är helt cp och jag inte kan ha mindre vinkel än typ 85 grader. översträckning i knät är inget att leka med. och ont som fan gör det. tur att jag ska till osteopaten på "check" snart. mina axlar är också helt sjukt hårda. hoppas petra kommer till nån träning snart...

min kemirapport går verkligen åt helvete. men jag vet fan inte vad mer jag ska skriva... jag får väl försöka göra klart den på håltimman imon då, vad ska jag annars göra lix?

och imorgon är det träning som vanligt. det blir nog tungt att gå upp. jag måste nog faktiskt gå och lägga mig, jag har nog sömnbrist eller nåt. jag somnade på samhällen, igen. men vafan, kollar man på trist film så gör man! :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0